dimecres, 23 de febrer del 2011

La Maria ens proposa "Llença't" de Lax'n'busto

Jo he escollit aquesta cançó perquè m’agrada molt i m’anima. La lletra et diu que aprofitis el moments que vius i que no pensis en un futur molt llunyà, perquè mai saps on estaràs dintre d’uns anys. Jo crec que moltes vegades ens diuen que pensem amb el futur, en el que farem dintre de cinc, deu, quinze anys. Però realment hi ha vegades que no saps ni el que faràs dintre d’un mes o l’endemà. Es veritat que tens de tindre una idea del que faràs per no perdre’t pel camí, però tampoc ens hem d’obsessionar i deixar de viure el present, que si no el disfrutem ara, ja se n’ha anat i no tornarà mai més. I moltes vegades ens oblidem de tot això per la pressió de la vida en general, i jo personalment, quan l’escolto em fa adonar-me’n que potser pensant massa en el futur m’estic perdent un present que no recuperaré mai. I com diu la cançó, si m’equivoco ja em tornaré a aixecar i aquesta equivocació em farà més forta. Perquè moltes vegades d’equivocacions s’aprèn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada