dijous, 8 de novembre del 2012

En Dani ens proposa If today was the last day


He escollit aquesta cançó perquè des de què la vaig escoltar, fa aproximadament un any, em va agradar molt i encara més quan la vaig veure traduïda. La traducció de la cançó em va encantar i em va fer reflexionar sobre un tema que a més hem treballat recentment a classe (Viu el dia com si fos l’últim).

La cançó tracta sobre què passaria si avui fos el teu últim dia, en general el que vol transmetre la cançó és que hauries de viure el present sent conscient que demà pot ser el teu últim dia. A partir d’aquí a la cançó apareixen frases i preguntes que et fan reflexionar sobre la vida.

Hi han un parell de frases a la cançó que hem van agradar molt i m’agradaria compartir-les: “Cada dia és un regal i no un dret que t’han atorgat” i “La primera passa que prenguis serà la més llarga”


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada