divendres, 7 de juny del 2013

L'Andrea ens proposa Sastre de sonrisas de Rayden&Hermano

M’agradaria proposar una cançó perquè solament per la lletra ja val la pena. El primer cop que la vaig sentir només em vaig fixar en el ritme però al segon cop vaig descobrir quant increïble i viu era el que deia la cançó. Avui per avui, crec que tots hauríem de fer aquest petit esforç, i dic petit perquè tots portem l’alegria a dins, de somriure i deixar de banda els dies grisos i ser positius perquè vivim un cop en aquesta vida i millor viure-la amb felicitat que no amb malestar i enuigs. Una frase de la cançó que m’ha impactat des del primer moment que la vaig captar és: “que armarse de valor es el mayor escudo para hacerse fuerte”. Quelcom impressiona, no? Els valors regeixen una societat, i un individu en particular. Aquell que viu amb valors i no tant seguint una llei, és més fort davant la vida, es més feliç i se sent més capaç d’avançar en aquesta vida.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada